Naar boven

Bestellen en betalen | Nuvelstijn Mode

Hoe log ik in/maak ik een account aan? 
Wanneer je al klant bent, kun je rechtsboven inloggen (Mijn account). Indien je nieuw in onze shop bent, kun je er voor kiezen een account aan te maken op dezelfde locatie. Ook tijdens het bestellen wordt de mogelijkheid geboden om een account aan te maken. Uiteraard is het ook mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen.

Hoe selecteer ik producten?
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Vervolgens kies je de juiste maat en drukt op de knop ‘in winkelwagen’. Nu heb je het gewenste artikel in jouw winkelwagen geplaatst. Indien je meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kun je het aantal aanpassen.

Indien u zich heeft bedacht, kunt u met de knop ‘verwijderen’ het artikel uit uw winkelmand halen. 
Vanuit hier kunt u de betaling afronden of verdergaan met winkelen. Wanneer de bestelling compleet is klikt u op de knop 'naar de kassa' en vervolgt u de stappen in het betalingsproces.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt uw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk:

  • iDeal
  • Creditcard: Visa, Mastercard
  • Acceptgiro: Afterpay

Als u kiest voor acceptgiro, dan ontvangt u binnen twee weken na u bestelling de acceptgiro van de door u bestelde goederen. Deze dient u dan direct te betalen. Indien u artikelen retour stuurt, dan worden de retour goederen onder aftrek van de retourkosten van €4,75 in mindering van het totaal door u te betalen bedrag gebracht.  

Worden er betaalkosten berekend? 
Voor iDeal, Creditcard en Afterpay worden geen betaalkosten berekend.

Ik heb een couponcode, hoe werkt dit?
Tijdens het afrekenproces kunt u uw code invoeren. De actie wordt direct zichtbaar in uw betaaloverzicht.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als u een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, dan krijgt u van ons een orderbevestiging in uw email. Hierop staat een overzicht van de door u bestelde artikelen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Indien u vlak na uw bestelling toch uw order wilt annuleren, neem dan contact op met klantenservice@localonline.nl.